Ny utrustning (bilder)

G

Goat lover

Har provat en del av mina nya prylar och lyckats få med dem på bild.
Först en riktigt dålig bild (tagen med kass telefon) på mig och Nelly med nya vagnen. Och jag tillhör dem som gärna får höra kritik. Både positiv och negativ så lämna gärna kommentarer...

th_20070909040.jpg

Sedan ett av mina körtäcken. Köpte ländtäcken från Hööks och sydde om dem ganska rejält. Vad tycks??? Bilden är på min hingst Tamsin. Bakselen ligger under täcket. Och tyglarna är på för vi ska ut och börja träna på att ta lite i munnen på honom (vilket för övrigt gick över förväntan bra)

th_SL270162.jpg

Sv: Ny utrustning (bilder)

Hmmm, bilderna blev ju jättesmå... Någon som vet varför??

Jättesöt åsna !

Fyndigt att göra om ländtäckena!!

Anna-Carin

Tack.
Och inte bara jättesöt åsna. Det ska vara jättesöta åsnor ;)
Första bilden är på Nelly och andra på Tamsin. Men det är kanon att ingen ser skillnad på dem (utom jag då) för då kommer de att bli snygga i par sedan.
Ska fö försöka göra samma sak med regnländtäcken sedan. Ev. syr jag upp egna om jag bara får tag på bra material.

:o

Nåja skyller på trötthet och glädje efter dagens bravader med min nya köttbulle..

Nu när du säger det och jag tittar på bilderna IGEN så ser man ju att de är två olika hästar
Kommer att bli ett jättevackert par!

Anna-Carin

:o

Nåja skyller på trötthet och glädje efter dagens bravader med min nya köttbulle..

Nu när du säger det och jag tittar på bilderna IGEN så ser man ju att de är två olika hästar
Kommer att bli ett jättevackert par!

Anna-Carin

hrrrm... åsnor :D
Tror de kommer passa kanon ihop.

Men va fina åsnor! Har varit sugen på att själv skaffa men det har itne blivit men någon gång så...

Vilken underbar liten vagn! Jättefin, ser lagom ut till åsnorna och tänk va snyggt med dom i par framför sen, det vill jag se bilder på så småningom :)

Vilken finurlig och söt vagn! Vädligt speciell, var har du fått tag på den? :)

Vagnen är jag supernöjd med. Vi fick förvisso göra om skaklarna lite för att de skulle passa men så är det ju alltid. Den väger 50-60 kg rullar mycket lätt och känns riktigt stabil och bra. Inget jag skulle starta maraton med men till vanlig promenadkörning är den perfekt.
Jag köpte den från: www.jaboruder.se och den är mer än värd sina pengar.
Har beställt en parstång till den och hoppas att vi ska sätta dem i par i April. Hingsten är under inkörning nu :bump::bump:

Ja men det låter ju super det :) Jag fick också gör aom skaklarna på min vagn ;) Oj vilken lätt vagn! Passar väl bra till såpass små dragdjur. Lycka till med hingsten! :D

Du behöver inga åsnor. Egentligen. Skicka dem till mig :love::love::love:

Det går bra att skicka med vagn och sele också :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka