Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för stam på den hästen?Kl
Igår var vi på äventyr! Vi besökte Backome! (stallkompis skulle rida Lektion) Jäklar vilket ställe! Gick runt som en fågelholk större delen av tiden! Hakan hängde ner vid bröstbenet nånstans! Där fanns ju flera hästar till salu och en som jag verkligen fastnade för! Vacker och de sa han hade riktigt bra gångarter med en väldigt hög lägsta nivå... Verkade med beskrivning vara precis min typ av häst!
Mathias säger att jag gärna får köpa en ny häst. OM jag säljer nån först... Hur vet jag om det är värt det? Kan man med att lägga ut en annons på prov, kolla intresset och sedan ångra sig? Jag tror nog faktiskt jag hade kunnat sälja både Meyja o Rá, men kanske ångrar mig innan det är gjort?
Förstår att ni nog snart tröttnar på mitt velande. Börjar känna att man bara lever en gång, vill jag ha en grymt bra häst så får jag ju göra något åt det, man kan ju lika gärna bli överkörd imorgon o aldrig mer sitta på en häst...
Han är efter en sedan länge favorit för min del... Hagangur frá Narfastödum...