Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jads skrev:Hur vet jag hur många gauss en magnet är på då? Kan man mäta det på nåt sätt? Förra ägaren skickade med två lösa magneter, ,man har ingen aning om hur starka de är...
sarma skrev:Människogrind i hästhagen. Användbart om man springer ut och in mycket i hagen, tex när man som vi har stallet i hagen och ska ut och in med mathinkar. När vi inte är där har vi ett rep över för att markera för hästarna att där ska man inte gå. Längs med stolparna sitter det eltråd på insidan, för att undvika hästar som försöker gå ut där. Isolerad strömkabel under marken för att undvika avbrott.
Och chevalet i sprayflaska, så slipper man böka med handskar och svampar.
/Ida
Naggur skrev:Naggur skrev:men sen när det blir varmt vill jag ha dom i foderboxen i en "hipp" tunna.
QUOTE]
"Hippo" ska de va=) inte för att de spelar någon roll=)
Så hästar kan få kolik av frusna morötter!?!
Min totto hade kolik i tisdags... kanske va de de berodde på... Han vart jättelös i magen, kan dom bli de om de e morötterna de beror på?
Grapewine skrev:I vårat stall använder vi pulkor till att dra lunchhö och vattendunkar till hagarna nu när det är snö ute. Spuerbra!!
IrishDraft skrev:Glöm inte "häxans" putsmedel till ditt mässingsträns...
snigelfarmor skrev:Jag har haft 100% resultat på mugg med virkon S. Tar 1 vecka så ser man skillnad, sen puts väck.
Det är ett märke på silverputs!Nasi skrev:vad menar du med "häxans" ?
carinah skrev:Samma här. Det enda som hjälpte va virkon s. Jag tror det finns två typer av mugg, den ena pga svamp och den andra av bakterier. Och på en av dem biter endast virkon s..