Snurrfian

Trådstartare
Moderator
Min son hävdar att han borde få en ny säng i julklapp, och jag tycker att han överdriver, ett tag till måste han väl kunna ligga i sin säng? Eller vad säger ni bukeproffs? :D
99d0f6eb4a02d3503c76538fad08803b.jpg






Eller oxå var det så att han bara ville kolla om mamma faktiskt hade rätt när hon sa att han inte fick plats att sova i docksängen... :rofl:
 
Sv: Ny säng?

Jag tycker också att han överdriver. Det är ju nästan en hel decimeter över mellan rumpan och sängkanten. Benen går faktiskt att vika lite mer när man är så ung och töjbar. :cool:
 
Sv: Ny säng?

Det är väl inget fel på den sängen. Han kan ju uppenbarligen ligga i en ergonomisk ställning också :angel:
 
Sv: Ny säng?

Haha, jag trodde det var en seriös fråga, så jag började redan fundera på sängmått och annat :o

Tills jag öppnade tråden förstås :idea:

Jag tänkte, men sjutton, hennes är ju inte äldre än Elis? Ska man redan ha hunnit avverka en säng, och nu leta efter en annan? Elis som fortfarande sover i spjälsäng :D
 
Sv: Ny säng?

Finns ju plats kvar, ser ju vem som helst. Och jag har hört att barn gillar å sova "trångt" för de känner sig trygga då :D
 
Sv: Ny säng?

Jag tänkte, men sjutton, hennes är ju inte äldre än Elis? Ska man redan ha hunnit avverka en säng, och nu leta efter en annan? Elis som fortfarande sover i spjälsäng :D

Fredrik har ju aldrig ansett spjälsängen som något bra ställe att sova på... Jodå man kan somna där, men efter 22 skulle man bara sova i mammas och pappas säng...:crazy: Men i sommras fick de en våningssäng från Ikea och :banana: så sov han i natt nästan hela natten i sin säng! Jag behövde bara natta om honom en gång! :banana:

Och ja det hade nog varit enklare att låta honom sova i våran säng, men det har inte fungerat då det bara har varit han som har sovit... Och äntligen efter en dryg veckans kämpande och nattande så verkar det ge effekt!

Men det kanske var docksängen vi skulle ha kört från början!:idea: Han ville helt enkelt ha det lite trängre! Att man ska vara så dum som förälder! :rofl:
 
Sv: Ny säng?

Det är nog en bra idé med våningssäng. Det kommer våra grabbar få ha sedan, eftersom deras rum är så himla litet.
 
Sv: Ny säng?

Min äldste son vägrade att flytta ur spjälsängen han var 4 år innan han gjorde det, det såg ut ungefär sådär!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 475
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Har köpt en Ikea Stavanger fast. (Resårbotten) Eftersom jag är tung (+120 kg) tog jag en fast men den är som att sova på en dörr. Blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 242
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp