Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på, om det är någon som vet vad jag använder så jag får rätt produkter är det jättebra. De går ju alltid åt.Dotterns sambo tycker att det är totalt värdelöst att få schampo och andra hygienprodukter. "Det kan väl ingen bli glad över"? Jag blir glad över såna presenter. Tycker det är bra och användbara presenter.
Så vad tycker Bukefolket?
Det känns väldigt tråkigt att få det som presenter. Känns inte specielt genomtänkt alls. Såvida jag inte verkligen behöver t.ex. en eltandborste eller dylikt. Shampo och Balsam? Nej tack.Dotterns sambo tycker att det är totalt värdelöst att få schampo och andra hygienprodukter. "Det kan väl ingen bli glad över"? Jag blir glad över såna presenter. Tycker det är bra och användbara presenter.
Dotterns sambo tycker att det är totalt värdelöst att få schampo och andra hygienprodukter. "Det kan väl ingen bli glad över"? Jag blir glad över såna presenter. Tycker det är bra och användbara presenter.