Ny på buke,,

Piccadilly

Trådstartare
Vad menas med

*knapplån*

som vissa skriver i inledningen av sina inlägg..? :crazy:

Är relativt ny här på buke och inte helt insatt i alla riter.. :smirk:

Sv: Ny på buke,,

När man trycker på "svara på inlägg", använder man ju någons knapp.

På svaret står det sedan vems inlägg man har svarat på. Om man svarar på ett inlägg men inte använder tex trådskaparens knapp (som man kanske ska svara till) utan en knapp längre ned, någon annans.

Det tog ett tag för mig att komma på det :smirk: :D

*nu lånar jag min egen knapp för att svara på ditt inlägg..

...åh vad kollrigt :rofl:

För att visa på att man bara lånar knappen ovan och inte svarar på inlägget... Gör man inte det så kan man åka på en utskällning som heter duga ;)

Det betyder att du inte svarade direkt till den personen som står ovanför i högra hörnet på ditt inlägg. Utan att du lånade snabbsvarsknappen.

*tio tecken* Betyder att man måste ha minst tio tecken i ett inlägg och att dennes inlägg varit för kort.

EternalDark skrev:
Det betyder att du inte svarade direkt till den personen som står ovanför i högra hörnet på ditt inlägg
Haha, det där hade jag inte upptäckt förrän nu. Alltså att det står uppe till höger vems inlägg man svarat på. Haha, jag har bara varit här i snart ett år och aldrig sett det. :angel:

Malingo skrev:
Haha, det där hade jag inte upptäckt förrän nu. Alltså att det står uppe till höger vems inlägg man svarat på. Haha, jag har bara varit här i snart ett år och aldrig sett det. :angel:

:rofl: haha du var mej en kul prick du! Det var typ det jag upptäckte först! :D

Haha, jag hade också problem med detdär i början.. *knapplån* *putt* *tiiiiiiio* stod det överallt och jag fattade aldrig vad som menades :D men nu har jag blivit klokare

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter