C

Cliff

Jag o min sambo har bestämt o skaffa en hund till, nu blir det en Mops!! :love: Är det någon som känner till ngn bra uppfödare för denna underbara ras??

Sv: Ny Mops!!

Någon uppfödare i Sverige känner jag inte till...men jag tror att väntetiden på dem är värre än på chihuahua för tillfället. Har en vän utanför stockholm som har väntat i säkert 2 år nu. står i kö hos flera uppfödare.
Ring till SKK eller kolla deras hemsida efter uppfödare.

Min pappas sambo föder upp mops.
Blir en eller två kullar i sommar. (Siivas kennel)

Puggens finns också :D Men de är den enda jag känner till.

www.puggens.com

Neee haha de som är så fulsöta :love: ;) Va roligt för dig...:) Lägg in snuttiga valpbilder sen då på den tilltänkta

Blir fel i adressen.. testar att skriva in den:
http://www.puggens.com

Cliff: Vad kul! Haha, de är så fula så att de är söta. Skulle jag ha en trubbnos skulle det vara en petit brabancon eller griffon belge. :) Lycka till i andra fasen av hundletandet. Hitta kennel.

älskar frallor, blir en till senare, men vi har bestämt att köpa mopsen först....

vet inte riktigt vart i landet du håller till. En kollega till mig köpte av en uppfödare i höstas, ska kolla med honom. det var en fin liten tjockis de hade

okej...mammas bästa kopmis har mops uppfödning..finns en massa här runt om kring...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 426
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama