Ny katt :D:D

Minerva

Trådstartare
Nu har man precis kommit hem med en ny katt :D dock inte hemma i mitt "fosterhem" utan hos pojken :)
En liten "tik" hihi..föddes den 27 juni så det är samma månad som jag fyller år väldigt bra :)

hon är svart, med lite vitt på hakan, och några vita tassar, ser inte nu då hon gömt sej under sängen :P

Vi funderar på att döpa henne till fisen..då hon det första hon gjorde i bilen va å sket ner mej :crazy: men hon är söt för det :P

Bilder kommer väl när dom kommer :P men förhoppnmigsvis snart :P

Så nu vet ni det åxå :P


:bump: :bump: :banana: :banana:

//Minerva som luktar lagomt mkt skit om händerna :o
 
Sv: Ny katt :D:D

Ska bli spännande å se bilder på henne! :love:

men du...........















jag tycker fortfarande hon ska heta Shit Happens :angel: :rofl:
 
Sv: Ny katt :D:D

Hoppas hon kommer fram imorgon och känner sig trygg snart! Stackarn sket väl på sig för att hon var stressad/väldigt rädd...

Zuzzi: Den var bra! :D
 
Sv: Ny katt :D:D

HAHA :P ja vi kommer säkert ha ngt smeknamn iaf ;P haha :P

Heulwen : Ja hon har kommity fram å snusat lite..men inte mkt mer..fast det kommer väl bli bra snart det ;) hoppas jag :P
 
Sv: Ny katt :D:D

Jättesöt verkligen! :love: Hon ser ju ut att ha blivit modigare iaf, även om hon ser ut att "trycka" lite på bilderna.
 
Sv: Ny katt :D:D

Jo hon vågar sej iaf fram nu :) annars ligger hon bara under sängen å trycker..men det kommer nog bli ännu bättre snart :) Å pratar gör hon som jag vet inte vad :p så söt smälter verkligen när jag hör henne :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp