Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Metill frá Kjarnholtum
Mycket bra rideg. på 8.57 med bla 9.5 för pass, inte så bra exteriör på 7.54. Har hittills bara en bedömd avkomma som har över 8 för exteriör och det är Heba som finns i Sverige. Annars har de runt ~7.60 exteriört så personligen skulle jag nog räkna bort honom även om Kaela har ganska bra exteriör. Annars är han en ball häst men har inte så många bedömda avkommor och deras poäng kan ju bero på allt möjligt.
Sen ville inte WF samarbeta längre ..
Godi då. Såg honom på Strömsholm och han var väldigt cool. Gjorde inget ljud av sig och höjde sin ridbedömning i Tyskland här om helgen.
bara en tanke men har inte metill eksem??? varför står han i danmark?
hans flesta avkommor är säkert födda på kvarnbacka och sålda till mindre kunnigt folk får jag en känsla av.
Men tar Tjadur emot eksemston?
bara en tanke men har inte metill eksem??? varför står han i danmark?
hans flesta avkommor är säkert födda på kvarnbacka och sålda till mindre kunnigt folk får jag en känsla av.
Jag diggar din hingst Finns det fler bilder?
Han var riktigt fin
Finns bilder på dom yngre hingstarna?
Tack UllaBeata också
Man måste liksom inte avla bara för att man äger ett sto.
Kan inte den som skapade den här diskussionen i den här tråden eller någon annan entusiast skapa en ny tråd nu om det här ämnet?
Älskar Glampi och Glampi-blodet. Dímon var till salu för ett tag sedan, jag funderade ett tag på att sälja både hund och häst och sambo för att köpa honom
Glampis andre son, Hágangur är både välbyggd, taktfast, rörlig och verkar ha ett galet bra psyke. Kolla bara: http://www.youtube.com/watch?v=gG4NwU24FXI
Har vilda planer på att skaffa fram ett bra bukskäck-sto och betäcka med Hágangur. Det kan nog bli mums.
!
MEN det jag menade var att alla har ju kanske inte samma ambitioner vissa nöjer sig med att rida i skogen och inte utvecklas så mkt...
nej men jag sa ju som sagt att anledningen till att hans avkommor kanske inte kommit ut och visat sig är KANSKE för att "mindre kunnigt" folk som kanske inte sattsar på tävling o visning osv har köpt dem....fattar du nu?