Ny häst till Beridna Högvakten får namn av Globenpubliken

(Ridsport) ATG skänkte i september en häst till Beridna Högvakten, den 6-årige fuxen Cosmopolitan. Men valacken måste döpas om, för att passa in i Högvakten. Globenpubliken ska i helgen rösta fram hästens nya namn.

Läs mer...

Sv: Ny häst till Beridna Högvakten får namn av Globenpubliken

(Ridsport) ATG skänkte i september en häst till Beridna Högvakten, den 6-årige fuxen Cosmopolitan. Men valacken måste döpas om, för att passa in i Högvakten. Globenpubliken ska i helgen rösta fram hästens nya namn.

Läs mer...

Beridna högvakten borde inse att det betyder OTUR att döpa om hästar.

Så varför inte bara kalla hästen "T-Cosmopolitan"...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ett av de nya tillskotten bland hästarna i den Beridna högvakten kommer att döpas till D'Avicii, som en hyllning till artisten och...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Hästmagazinet) I höstas skänkte AB Trav och Galopp (ATG) hästen Cosmopolitan till Beridna Högvakten. I söndags, i en ceremoni vid...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Zaga
·
Hästvård Behöver hjälp med tankar....det låter helt sjukt när jag läser hon är ju jämt skadad lugnt riden massage regelbundet osv väldigt...
Svar
11
· Visningar
6 642
Senast: Madde_padde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama