Ny ft på Täby Galopp

F

fio

* klass med 14.000 !!!!!!!!!!!!!!!!!! i första pris :eek: Helt otroligt , tänk om alla * klasser hade dom prispengarna. Fantastiskt :banana:

Sv: Ny ft på Täby Galopp

Nej jag skall inte dit så jag lämnar fältet öppet :angel: :D

Jag var anmäld men kommer inte starta :cry: När jag avanmälde mig så hade de bara 35 anmälda, de tar in 45. Tror några backar för anmälningsavgiften (700:-). Särskilt de som kanske ska debutera alt inte tror på placering, det var ju en cnc* helgen innan i Sthlm området.

Nej för dom pengarna 700 alltså (är det + ambulansavgift eller är den inräknad)?? vill man ju tro på placering.
Jag står på kö till Kreuth helgen efter så jag vill inte åka någonstans innan och ta några risker, denna gången vill jag verkligen komma iväg oxå.

Jag hade tänkt att åka till Stockhom, för min släkt är där så vi tänkte slå två flugor i en smäll så att säga.

Men när jag anmälde så krånglade deras mail så när skickade min anmälan i god tid innan tävlingen så fick de den inte. men men skall ju till Tyskland helgen efter så jag chansar inte heller.

Men det är väldigt bra prispengar!!

Det är fullt och inga fler tas in.
Iom att dressyren inte börjar förrän kl 12 på lördagen så är det ju skönt att hinna bli klar innan det blir mörkt.

det är vi som har tävlingen! :) hehe kom dit och kolla vet jag! man ser hela terrängbanan från läktaren! super fint!

Då måste jag bara få fråga en sak?? Jag jobbar ju inne på galoppen och vi har längtat såååå efter att få lite hinder att träna på, men så sent som för en timma sedan var ju inte ett enda hinder klart. Dom har börjat med nån grav och så står det lite "lådor" som naturligtvis ska ställas någonstans men ska banan verkligen bara gå runt-runt inne "på mitten" som vi kallar området. Inga upp/nerhopp eller sånna "riktiga" terränghinder??
Jag har verkligen sett fram emot den här tävlingen men nu börjar man ju undra.........
(Vill hoppa, vill hoppa, vill hoppa =) )

Haha, jag undrade detsamma i måndags när jag var in och cantrade femåringen.

SWFRK har infomöte ikväll så vi får väl höra vad som sägs.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 205
Senast: Oknytt
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat