Ny digitalkamera-Hjälp

C

carina 58

Jag har en ny digitalkamera, en Nikon COOLPIX L5. Har installerat programmet för kameran på datorn. Men hur ska jag göra för att kunna flytta över bilderna t. ex. till Pixbox. Har försökt att flytta bilderna till, mina dokument, My picture, men lyckas inte. Och på programmet som följer kameran (Picture Projekt) finns ju inga sådana funktioner.:confused: Snälla hjälp mig om det är någon som fattat vad jag skrivit.:idea:

Sv: Ny digitalkamera-Hjälp

Jag har en ny digitalkamera, en Nikon COOLPIX L5. Har installerat programmet för kameran på datorn. Men hur ska jag göra för att kunna flytta över bilderna t. ex. till Pixbox. Har försökt att flytta bilderna till, mina dokument, My picture, men lyckas inte. Och på programmet som följer kameran (Picture Projekt) finns ju inga sådana funktioner.:confused: Snälla hjälp mig om det är någon som fattat vad jag skrivit.:idea:

Jag har kommit på det. Glöm mitt tjorviga inlägg och ursäkta mitt klumpiga jag.:o :D

Jag som precis skulle ge dig en guide, jag har nämligen samma kamera.

Fast jag förstår inte riktigt varför och var du fick problem. ;)

Det förstår inte jag heller, jag kunde inte hitta mina bilder, men helt plötsligt så fanns dom bland mina dokument.:o nu sitter jag och försöker ladda upp videos i You Tube och det går ju inte så bra det heller. När jag ska trycka på (Ladda upp) så blir det ett streck i stället för en hand.:confused: Vad bror det på:confused:

Liknande trådar

L
IT & mobiler Hejsan! Ja, här kommer jag med en liten ovanlig fråga kanske här inom hästforumen. Men, det hör åtminstone till hästar, eller rättare...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: LsT
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Skuggabaldur
·
IT & mobiler Jag har en Sony Handycam DCR-HC19E och har svårt att få kopieringen av filer till dator, CD och DVD att bli som jag vill. Det program...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: Lejonelle
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat