S

somebody

Fan, min dator har pajat och jag har bredband hemma som jag betalr dyrt för.. Nån som vet vart man kan köpa en bra och hyffsat billig dator för hemmabruk-typ internet och nerladdning av låtar?
 
du kan ju kolla på blocket.se eller dells hemsida om du vill ha en ny och blocket om du vill ha en begagnad MVH Linda
 
Jo men begagnat från någon man inte känner... é det så smart??
 
Det beror ju på vad du menar med »en bra och hyffsat billig« ;)

Hos INET kan du få en Pentium IV 2.8Ghz, 80 GB hårddisk, 256 RAM, W XP Home, DVD & CDRW combo, GeForce FX 5200 (Home P4 heter paketet) för strax under 8000:-.

Jag köpte ett liknande paket (fast jag skräddarsydde för mina behov) i dec -02, men med Athlon 1800 (1.53Ghz) GeForce 4 o DVD-läsare för 9600:-

Jag har oxå köpt begagnad burk en gång för 4 år sedan, den var 1,5 år när jag köpte den. Jag har fortfarande kvar den och använder den till spel som inte funkar så bra i nyare windows (har W -98 i den).
 
det får man själv avgöra men iallafall om du vill ha en ny dator så kolla på dell där säljer dom billiga datorer. där finns även datorbutiken.com MVH Linda
 
Sv: Ny dator!

Är man inte så jätte haj så tycker jag man ska ta en titt hos de lokala handlarna vad de har att erbjuda. Fördelen är att du får en högre prioritet och händer något slipper du skicka iväg datorn någonstans. Köp INTE på t.ex. On Off, Siba m.fl. I såfall är det bättre att beställa direkt från Dell.
 
Sv: Ny dator!

Tja!

Om du bor i el nära Stockohlm så kan jag rekomendera dig o kolla upp Pc-fynd som köper in datorer fr företag o sen säljer men oxå nya burkar

http://www.pcfynd.se/

Sen finns det ju schyssta priser hos PC-city, de har oxå sida på nätet men inte där man kan kolla in deras utbud som Pc-fynd har...

Lycka till! /C
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 615
Senast: Enya
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
678
Senast: FrDrake
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Bison
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp