B

Binsan

har hört rykten om att en ny cup för enbart juniorer är på väg, finns det nån som vet lite mer kanske....?:smirk:

Sv: ny cup..

åh, det skulle vara störtkul (murray som bara har ett juniorår kvar nu ;) ). ingen som vet vad det är för något?

Det verkar ju super om det vore så! :idea:
Var kommer dessa rykten ifrån?

Västergötlands cup på debutant nivå i år floppade ju rejält så hoppas verkligen det blir i CNC, då har man iaf nåt att sträva efter om man rider lägre klasser och man slipper rida lägre klasser för att kunna få deltaga i cuperna.....;)

Ja, det skulle kännas tråkigt att gå ner och rida lägre klasser bara för att få chansen att vinna pengar tex.

en eventuell final kunde ju iallafall gå i * stjärningt....:d

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Totalt sett är Sverige nu bäst hittills i år. Men just den här lördagen var grannlandet lite bättre. Sverige visade stor potential i 5*...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 249
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka