Ny bukevovve =)

Sv: Ny bukevovve =)

åhh underbar!!:love:

är han reggad??

Säger samma sak, helt underbar!!:love:

Undrar med om han e reggad, givetvis är vi nyfikna. ;)

Har väntat på denna tråden från dej, har varit jätte nyfiken vad det skulle bli i slutänden!:D
Grattis!

Sv: Ny bukevovve =)

Han är reggad på jordbruksverket. Han räknas som blandras egentligen eftersom amstaff ska DNA-testas för att kunna vara renrasiga (med stamtavla) Men det gör inte mig nånting, jag vill bara ha en hund med motor som jag kan träna med på olika sätt.

Jaa, tom jag har varit nyfiken på slutresultatet men nu är han här, min söte knähund :love::love: Ska se om jag kan fota bättre bilder sen.

Liknande trådar

Övr. Hund Efter 10 år utan hund köper pappa äntligen en ny familjemedlem. Flatcoated retriever valp kom hem igår kväll :love: Själv har jag som...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 730
Senast: mackan
·
Hundhälsa Idag fick vi äntligen reda på varför Lex inte varit helt ren i sin bakdel, hans korskota ligger inte riktigt där den ska. :(...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska äntligen bli med hund - igen! :bump: Efter min älskade schäferhanes Nero's bortgång där han sommaren 2012 fick somna in endast...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 081
Senast: Zvinto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar