MikaTela
Trådstartare
Har i ca 1 år haft ett halvt öga på annonser efter en stor hund att utöka familjen med.
Men det blev inte riktigt så.
Istället så blir det en dvärgpinscher till i familjen.
I början av februari flyttar Kiitoyas Qiwi hem till oss.
En söt liten black and tan tik som jag alltid velat ha.
När jag var och kikade på valparna så var jag rätt inställd på att det inte skulle bli nån hund. Men efter att träffat mamman, hennes kullsyster och ena helsyster samt momorn till valparna och såklart valparna så var man rätt fast.
Men hade fortfarande problemet att välja då alla valparna var framåt och glada.
Men efter ett tag klättrade en av valparna upp i mitt knä och somnade nöjt vilket även uppfödaren var förvånad över då dom inte har gjort så tidigare.
Nu vill man bara att två veckorna som är kvar ska rusa iväg så jag får hem min lilla prinsessa!
Men det blev inte riktigt så.
Istället så blir det en dvärgpinscher till i familjen.
I början av februari flyttar Kiitoyas Qiwi hem till oss.
En söt liten black and tan tik som jag alltid velat ha.
När jag var och kikade på valparna så var jag rätt inställd på att det inte skulle bli nån hund. Men efter att träffat mamman, hennes kullsyster och ena helsyster samt momorn till valparna och såklart valparna så var man rätt fast.
Men hade fortfarande problemet att välja då alla valparna var framåt och glada.
Men efter ett tag klättrade en av valparna upp i mitt knä och somnade nöjt vilket även uppfödaren var förvånad över då dom inte har gjort så tidigare.
Nu vill man bara att två veckorna som är kvar ska rusa iväg så jag får hem min lilla prinsessa!