JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nuncio till Elitloppet: ”I det närmaste klockren”
Moderator
Hästnyheter
Gick luften ur Elitloppet nu? I Meadow Roads lopp genrepade Nuncio inför titelförsvaret – men var utan chans på segern. Västerbo...
Hästnyheter
Jodå, Nuncio har hittat formen. Titelförsvararen startade snabbt och kunde anföra fältet till en säker seger i det andra försöket till...
Hästnyheter
Titelförsvarare med kungakronan på sned. Omutlig förra året men förlust i sina tre senaste starter. Har han funnit fjolårsformen i...
Hästnyheter
Han gjorde sin femte raka final i Elitloppet. Men den bedriften var inte nog. Timoko chockade Solvalla när han lämnade Bold Eagle...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nicke vad på återbesök hos veterinären förra veckan. Jag var orolig att han skulle bli rädd med tanke på traumat. Han fick bonqat och...
kma
12 minuter sedan
Svar: 1 112
Visningar: 57 708
Katt
Stora canvasburar
Övr. Hund Hmm, då får jag söka vidare, hade varit super att ha.
Linda_A
Idag kl 18:47
Svar: 5
Visningar: 78
Hund
Mellanpudel
Hundavel & Ras Precis vad jag tänkte skriva.
kl*
Sedan tycker jag att en trevlig pudel är en himla kul allroundhund!
Sel
Idag kl 18:37
Svar: 30
Visningar: 811
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Zinkpasta tror dom. Det binder salivet och täcker tungan så det inte går att se färgen på tungan.
Fiador
27 minuter sedan
Svar: 579
Visningar: 27 598
Grenar
Tävlingsdebut
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
AbCdE
56 minuter sedan
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Men du är väl en jätteduktig ryttare 😅💕? Om det är ekipaget jag misstänker, följer er på insta.
skiesabove
58 minuter sedan