Nummerlappshållare

CosmicQueen

Trådstartare
Som jag förstått det så måste man numera ha nummerlappshållare (eller vad man nu ska kalla det?) själv? Vart får man tag på sådanna?

Sv: Nummerlappshållare

Jag köpte min på hööks. Mia på distansritt.nu har också. När jag red sydnerikeritten kunde man köpa på plats. Min klubb säljer även. Så det finns lite olika alternativ.

Funkar det lika bra med vanliga "nummer lappar" sånna som man har vid hopp och dressyr tävlingar?

Funkar det lika bra med vanliga "nummer lappar" sånna som man har vid hopp och dressyr tävlingar?

Det tror jag inte, dessa nummerlapshållare har man på överkroppen och de är så stora att ett A4 paper med ditt startnummer ska kunna stoppas in på fram & baksidan.

/Camilla

Aha okej, För jag läst i en propp som jag hoppas kunna delta i att man ska medföra egen nummerlapp. Förslag på vart dom går att köpa, Utom tävlingsplatsen?

de går att köpa hos mia Lindgren och på h**ks, sen finns det säkert andra ställen också.

Den person som visar hästen för veterinären måste bära nummerlapp.

Stämmer ibland!;)

På en del tävlingar behövs det inte om nummret syns tydligt på hästen.

Brukar tas upp på ryttargenomgången.

/Camilla

De nummerlappshållare som säljs på H***s nu, har de plats för nummerlapp både bak och fram? Någon som vet?

*kl*

Jag har den som Mia Lindgren säljer. Har bara haft den på en ritt hittills, men är väldigt nöjd, den sitter bra och är bekväm. :D

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 813
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Cinzia
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka