A
ArabianGirl
Om man har hästnummer 2, sätter ni lappar i brickan så att det står 002 eller bara en 2:a? Isåfall, sätter ni 2:an i mitten då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag nummer 22 så sätter jag dom till höger med en blank lapp före.
Tycker inte att det är bra med nollor före för det blir lite rörigt och svårare att se vilket nummer det är.
jag sätter bara en 2 i mitten. 002 kan bli numret på en efteranmälan och dom kan det bli lite rörigt för tävlande och funktionärer om du åxå sätter 002. har hänt på flera tävlingar hemma och när jag har varit ute. har du fått en 2 så ska du bara sätta den tycker jag.
Har man fått hästnummer 2 är 002 det korrekta. Möjligen kan man strunta i nollorna men 2:an ska fortfarande vara placerad längst till höger eftersom mitten platsen är för 2:an i nr 20-29. Kan tyckas vara mindre viktigt men eftersom domare/överdomare använder sig av numren för att känna igen ekipaget/få veta vem ekipaget kan det bli fel ekipage som får böter/varningar etc om du sätter numret fel. Du riskerar tom att inte få något resultat inte få starta då "fel nummer" kan ses som att du tävlar en häst som inte är anmäld....
jag skulle sätta 2 bara just för att slippa några dumma missförstånd som 002 efteranmäld...
nu har jag en R häst dock och tidigare en på E vilket inte leder till så tidiga!
Blankt på sidorna är inte att rekommendera.
Lycka till med din tävling.