nummer lappar??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Jaquie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 007
Sv: nummer lappar??

ja har den alltid på tränset av den enkla anledningen att hästen alltid har träns när man är utanför släpet....sadeln är dock inte på jämt.....

mjo de e smart :). Måssten den vara på HELA tiedn? så fort man komme ur transporten tills man går in igen?

Japp nummerlappen måste vara på hela tiden som hästen är utanför transporten.

Är inte själva poängen med nummerlapp att man ska kunna identifiera hästen på tävlingsplatsen?
Tex om ngn uppför sig illa mot sin häst, så är det ju lätt att gå till domaren och säga att "nr 10 gör det och det" än att försöka börja beskriva hur hästen ser ut.
TR säger ju att man ska ha nummerlapp och när man ska ha det. Men inte varför.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 949
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 063
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 221
Senast: Edla
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 544
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka