nummer lappar??

Sv: nummer lappar??

ja har den alltid på tränset av den enkla anledningen att hästen alltid har träns när man är utanför släpet....sadeln är dock inte på jämt.....

mjo de e smart :). Måssten den vara på HELA tiedn? så fort man komme ur transporten tills man går in igen?

Japp nummerlappen måste vara på hela tiden som hästen är utanför transporten.

Är inte själva poängen med nummerlapp att man ska kunna identifiera hästen på tävlingsplatsen?
Tex om ngn uppför sig illa mot sin häst, så är det ju lätt att gå till domaren och säga att "nr 10 gör det och det" än att försöka börja beskriva hur hästen ser ut.
TR säger ju att man ska ha nummerlapp och när man ska ha det. Men inte varför.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 178
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej, Undrar om någon har något tips för att få hunden att sluta äta gräs i spåret. Kör personspår och när hon koncentrerar sig är hon...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Milowe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka