Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det!! ha haha ha det är 2 år sedan jag seglade runt i terrängen sist o det kändes men jag gjorde det!
Dressyren gick sådär, hon dog när hon skulle gå inne, hoppningen nollade vi och terrängen likaså även om vi hade lite tidsfel. Är så himla nöjd med hästen o mig själv o tji fick alla som trodde att jag inte vågade!
Terrängfilm:
@Bliss vad roligt med en islänning i tråden! Tror att det har funnits en till men det var ett tag sen hon hörde av sig... Välkommen!
Just det, bilder är vi alltid sugna på här...
Nej, nej tråden är till för alla 06r!tack insåg sen att tråden kanske mest är för er med dressyr/hoppehästar, men vad sjutton... född 06 är hon iaf
Jag lyckas dessvärre inte lägga in några bilder i inläggen, har försökt med både dropbox och photobucket utan framgång
i stort sett är det ju dressyr med lite extra gångarter.Nej, nej tråden är till för alla 06r!
Jag tycker det är roligt att få inblick i hur man tränar inom andra grenar.
Självklart ska du vara med här!
i stort sett är det ju dressyr med lite extra gångarter.
Min lilla har en väldigt fin skritt, bra trav och lätt för tölten. Vi har inte hunnit träna så mycket än eftersom hon då är påverkad av sin brunst och av miljöombytet, så vi tar mest turer ute i lugn och ro för tillfället. Jag hoppas det lättar för det kliar i fingrarna att sätta igång lite mer. Första helgen i November ska vi följa med på en helgkurs för en isländsk tränare, och jag hoppas att vi hunnit bli lite mer synkade tills dess
Men sen får vi se, ska rida en till tänkte jag men om jag rider nästa år det återstår att ta ställning till.
Superfina är ni! Så glad för din skull att ni är på´t igen. Om det blir annat än ft, hon är är väl superfin banhoppare också men just att du tagit dig tillbaka är så härligt!Vet inte om jag orkar med att gå upp 0500 o dra land o rike runt längre...vi får se.
Har fått jättefina bilder från en bukefalist, @Pazuzu, älskar denna!:
Fin hon är men oj vilken päls hon satt!Stråla idag
Härlig in actionbild!Vet inte om jag orkar med att gå upp 0500 o dra land o rike runt längre...vi får se.
Har fått jättefina bilder från en bukefalist, @Pazuzu, älskar denna!:
Kul! Häftigt att tölten fanns hos din korsning! Ja de där fyrtioelva orena varianterna skippar vi helst, eller vad sägs om skrölt, rollande, passtaktig trav, travtaktig tölt osv osv . Min Snemma har rena gångarter men det är en ridfråga också att få till takten på rätt sätt, det är ett finlir som jag bara har börjat att försöka lära mig. Hon är dessutom femgångare, men det lär dröja innan vi ger oss på passen.Välkommen! Tycker också det är kul med Isis här i tråden!
Jag har haft en fyrgångande korsning och ridit en del Islänningar. Men jag kan bara dressyrjobba dem i de tre vanliga gångarterna.
De 4:e och 5:e och de andra 45 orena som kan följa med undvek jag lika mycket iom det.
Kul! Häftigt att tölten fanns hos din korsning! Ja de där fyrtioelva orena varianterna skippar vi helst, eller vad sägs om skrölt, rollande, passtaktig trav, travtaktig tölt osv osv . Min Snemma har rena gångarter men det är en ridfråga också att få till takten på rätt sätt, det är ett finlir som jag bara har börjat att försöka lära mig. Hon är dessutom femgångare, men det lär dröja innan vi ger oss på passen.
Ha ha, det där är ingenting! Jag har nästan varit lite fundersam för att hon varit så tunnpälsad i år Den börjar komma så smått nu. Hon är ju ändå till hälften nordsvenskFin hon är men oj vilken päls hon satt!