Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud! 8 minuter tog det sen var Champion of the Youngsters tävlingen full.... Det är ju helt galet vilket tryck det har blivit på vissa tävlingar nu.
Vad roligt Gaia att du hittat en tränings/ tävlingsform som passar er så bra. Det låter onekligen spännande men jag är tveksam om det passar min slyngel till häst. Men man vet ju aldrig....Igår hade vi träning i working equitation i stallet för en jättebra tränare. Shit vad kul det är alltså! Får ni möjlighet så prova! Ska ta och snickra ihop en tjur i helgen, fick fuska lite och kalkera av tränarens
Svansen hade gåt av på hennes, så får försöka improvisera lite
Vad roligt Gaia att du hittat en tränings/ tävlingsform som passar er så bra. Det låter onekligen spännande men jag är tveksam om det passar min slyngel till häst. Men man vet ju aldrig....
Härligt det ser ut!Igår var vi o hoppade lite terräng! Ringrostig är bara förnamnet och jag vågade bara mig på de allra minsta hindren men i slutet var vi riktigt tuffa! Ska åka dit flera ggr nu så jag får upp flytet igen för kul var det!