Nuclear hästar?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Marshal
  • Startdatum Startdatum
M

Marshal

Hej,
har ett sto (som ridhäst), har sett andra Nuclear hästar.
Vad är Nuclear för något, stall, stuteri,el. konsortium? :confused:

Tack för svar!
/Cecilia [bild]http://[/bild]

Det enda som jag kan komma på är en avelshingst som heter Nuclear Cosmos. Kan hästarna som du sett vara avkommor till honom?

Hej, tack för svar!
Nej, det verkar som att det följer mödernet. Har sett Nuclearhästar där stona heter Nuclear 2-3 generationer tillbaka... På en Åringsaktion nyligen gick Nuclear Zone (E. Alf Palema) Min egen (Nuclear Energy) är E: Clash Hammering.

Hoppas någon kan lösa mysteriet åt mig? :confused:

Kollade på atg (sökte på nuclear *) och fick 19 träffar. Tror att 4 av dessa var hästar som inte hade Nuclear Kosmos som pappa (bla Nuclear kosmos själv...) och ingen av dom hade en Nuclear häst som mamma... Kan tänka mig att de som döper dom till Nuclear ändå är såna som tycker att namnet är fint. (t.ex är ju Nuclear Energy jättefint! å dessutom på en fin pålle... :love: , har du sett att hennes storebror heter Atomic Energy, så där är ju sambandet...)

Sv: Re: Nuclear hästar?

Oh... Ser att ni pratar om min pålle ^^
Googlade lite på honom och var bara tvungen att skriva att det är jag som äger Atomic Energy ^-~
Han blev placerad tvåa i senaste starten och vann sin debut som tioåring förra året!
Har nu jänat in 42.000 på 11 starter och är lika ung i psyket som en tvååring, han älskar livet ^-~

Kul för dig.
Men nödvändigt inlägg.

Tråden är 3 år gammal.

Kul för dig.
Men nödvändigt inlägg.

Tråden är 3 år gammal.

Men vad är det för kommentar?? :mad:
Det vore väl bättre att du välkomnade den nya användaren till Bukefalos...
När en tråd skrevs är knappast det första man tänker på innan man läser/skriver.

Tur inte alla på Trav är lika griniga.

Oh... Ser att ni pratar om min pålle ^^
Googlade lite på honom och var bara tvungen att skriva att det är jag som äger Atomic Energy ^-~
Han blev placerad tvåa i senaste starten och vann sin debut som tioåring förra året!
Har nu jänat in 42.000 på 11 starter och är lika ung i psyket som en tvååring, han älskar livet ^-~

Men det var ju kul! Hoppas det blir fler starter snart.

Välkommen till Buke Trav.

Kul för dig.
Men nödvändigt inlägg.

Tråden är 3 år gammal.

Tråden är 5 år gammal, men vad spelar det för roll? :crazy:

Det är väl bara trevligt att Wiseacre petar in ett inlägg här på trav....

Gud så kul för dig Wiseacre att ha en sån livsnjutare till 10-åring. :laugh:

Sv: Nuclear hästar?

Om du kikar in igen, berätta gärna vad hästen gjort innan! Häftigt med en tioåring som gått så bra som din och aldrig startat förr. Det ger nog hopp åt många att höra det! :bump:
Bra jobbat!

Men vad är det för kommentar?? :mad:
Det vore väl bättre att du välkomnade den nya användaren till Bukefalos...
När en tråd skrevs är knappast det första man tänker på innan man läser/skriver.

Tur inte alla på Trav är lika griniga.

Kan bara hålla med.

Ska vi på Trav bemöta nya medlemmar så där???:confused:

Wiseacre..välkommen hit och beräta gärna mer för oss!!

AM

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Ketrawzc
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Freazer
·
Ridning Jag har pga psykisk ohälsa haft problem att hålla vikten vilket resulterat i rätt många överflödiga kilon. Problemet är att det även...
Svar
15
· Visningar
1 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka