Nu startar jag ännu en tråd...

Novelette

Trådstartare
Jag vill ha en svart pikétop och en svart tröja som jag vill använda i fälttävlan.
Tycker det är supersnyggt med vita byxor, svart tröja och väst:d

MEN var i helskotta:angel: hittar jag en svart pikétröja...har letat Haléns, Ellos, H&M och Josefssons...men de har en massa andra färger...eller när jag väl hittar så har de ju inga i min storlek...vad har hänt med världen???:eek::p

Ska tillägga att jag bara letat på internet ännu...klockan är ju inte så mkt än:angel:

Sv: Nu startar jag ännu en tråd...

du har ju de dyrare märkena som lacoste, ralph lauren osv... dem har svarta :p

fast kanske inte så kul att ramla av och få en reva i en piké för över 500 spänn. :crazy:

Kolla på Stadium, de brukar ha lite olika piké.
/W

Jag har en svart euro star piké som jag köpte på Sporren i Uppsala

kl
Jag köpte en jättefin svart piké från...Umbro(?) på Intersport.
Och en jättefin tävlingsskjorta för alldeles för mkt pengar till dressyren:o:bump::bump:

Tack för alla tipsen!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 735
Senast: monster1
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 654
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Jag blir så trött! Varför finns det inga roliga mammakläder? Nu har jag blivit tjock, så då ska jag vira in mig i en sopsäck! Nåja...
Svar
12
· Visningar
1 832
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023