Nu ska jag iväg igen....

YorkWann

Trådstartare
...och kolla på omplacering! Rasen är bestämd sen länge, men denna gången får hjärnan vara med på ett hörn. :crazy: Har varit och hälsat på några stycken, kollat upp bakgrund, kennlar osv. Kul faktiskt! Och nu i veckan ska jag iväg och kolla på en ettåring! wish me luck, så kommer en uppdatering snart! :)
 
Sv: Nu ska jag iväg igen....

Lycka till!!!
Har själv anmält intresse för en omplacering, men vet förstås inte ännu om jag får honom. Wish me luck back!
 
Sv: Nu ska jag iväg igen....

Jag har anmält intresse för en Border Collie. Har en tik sen förut. Är helt såld på den rasen. Älskar dess lätthet att ta till sig saker, i motsats till jyckarna på jobbet (mestadels schäfer:angel: )
 
Sv: Nu ska jag iväg igen....

Va kul! Vilken kennel? Jakt eller utställning?

//Mimmi, som haft 4st irländska settrar i sitt liv! :)
 
Sv: Nu ska jag iväg igen....

Kennel Dubliner i Göteborg, utställning. Fast jag ska ha honom till lydnad, testa agility och spår. Sen ska han hänga med i stallet och cykelturer! :)

Ja visst är de underbara! Haft setteromplaceringar innan och inte varit missnöjd!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 637
Senast: Anonymisten
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 354
Senast: DarkInNight
·
Hundavel & Ras Hej Buke! I höstas fick vi tyvärr ta bort våran taxtik och för mig som alltid har haft hund känns det väldigt tomt nu. Samtidigt så har...
2
Svar
26
· Visningar
3 091
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 907
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp