Nu ska det köpas...

Apollo

Trådstartare
rockard och jag vet inte vilka som är bäst.
Ska köra på grusvägar och på banan typ, och har en maxad shettis
Vill ha en hållbar som är bra både för mig och Benny.
Så jag vill veta era erfarenheter och plus och minus på vagnarna.
Har använt mig av sökfunktionen, men det var många gamla trådar och det kanske har kommit något nytt på marknaden.

Sv: Nu ska det köpas...

Jag har en NHS-gigg/rockard och är super nöjd med den!
Den är stabil och klarar hårdare körning i skogen, samtidigt som den är snygg och passar bra på en dressyrbana. Så den rekomenderar jag varmt :)

Både Nhs och roslagsrockarden ser trevliga ut. Vem är det som tillverkar roslagsrockarden eller görs den inte längre. Hittar ingen hemsida.

Jag kör med Drive outs rockard, har kört roslagsvagn innan men den nya är (tycker jag) mycket bättre än roslagsrockarden! Skönare att sitta i, bättre att köra, kör både dressyr och har kört maraton i den också. Och kört ut med den, otroligt stabil. Jag röstar på den framför roslagsrockarden :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 046
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar