aiquen

Trådstartare
.... har jag också lyckats knäppa några råttbilder! De är väl inte så himla bra dock (eftersom rått:devil: klättrade så högt upp i trädet att jag inte kunde annat än ta bilderna underifrån) men det är ju ändå något. :)

Råttan heter DISA (a.k.a. Hoppetossa).

2962438.jpg

Bild
Bild
Bild
Kul min ;)

Enjoy!

Sv: Nu så...

Varför ":eek:"?

Haha, tassarna på den första bilden hade jag inte lagt märke till själv men de var faktiskt ganska söta. :D

För att de var så sjukt fina ju, typiskt sånt man blir avis på - speciellt tassarna och hela tredje bilden :love:

Oj, vad kul att höra. :) Får ta nya bilder någon dag sedan. Det är lite irriterande att mitt 'riktiga' minneskort till kameran ligger I datorn bara, och att jag är för lat för att koppla ur alla sladdar och vända uppochner på burken. Det minneskortet jag har nu får bara plats med en sisådär tio bilder och det är ju ingenting! :crazy:

10?! :eek:
OMFG, det skulle jag aldrig överleva med. Jag får plats med 40, fick plats med 60 (totalt då, 2 minneskort) tills en viss ungjävel slängde ut andra minneskortet i regnet *dö döden dö* :devil:

Nej, jag menar det. Det funkar liksom inte! Kortet i datorn har dock plats för runt 60 bilder (om inte fler) så jag får kanske försöka lirka ut det ändå. Det lär ju behövas plats för många bilder om jag ska kunna få åtminstone ett par bra kort på råttorna, liksom. ;)

Hehe, jag har fortfarande inte orkat lirka fram minneskortet men jag tog ändå några bilder till idag. På Edla. Hann ta fyra bilder, sen tog batterihelvetet slut. :mad:

Här är tre av dem i alla fall:

(Bilderna är klickbara.)

Whoiii vad söta de är! :love:

Måste få komma bort och gosa lite någon dag när jag har piggnat till. Pussa de från mej

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 660
Senast: Enya
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: MissFideli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 759
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam