Nu när tävlingarna snart börjar anordnas...

W

WesternWolder

...Har ni några inplanerade? :)

Själv ska jag vara med på alla tävlingar min klubb anordnar, alltså ca 3 D-tävlingar + 1-2 träningstävlingar :) Jag ska även vara med i Allsvenskan, & ska ev. åka på en D-tävling i strängnäs 23:e Maj :)

Någon som kommer till FWR och tävlar nån gång under årets gång? :banana:

Med vänliga hälsningar Sara :angel:

Sv: Nu när tävlingarna snart börjar anordnas...

Min klubb ska ha 5 tävlingar i år. Så det blir en gång i månaden, första i april sista augusti, och jag kommer vara med på alla. Fast just nu är jag lite irriterad över att dom aldrig läggar upp några tävlingar på hemsidan, jag menar den första är i början av april, om en månad så man vill ju snart veta vart den kommer ligga osv.

Det är lite trist att vi bor så långt norrut, om man bodde längre söderut skulle det finnas betydligt mer tävlingar, men i år håller vi oss på hemmaplan sen får man väl börja åka söderut nästa år =)

Sv: Nu när tävlingarna snart börjar anordnas...

Min klubb ska ha 5 tävlingar i år. Så det blir en gång i månaden, första i april sista augusti, och jag kommer vara med på alla. Fast just nu är jag lite irriterad över att dom aldrig läggar upp några tävlingar på hemsidan, jag menar den första är i början av april, om en månad så man vill ju snart veta vart den kommer ligga osv.

Det är lite trist att vi bor så långt norrut, om man bodde längre söderut skulle det finnas betydligt mer tävlingar, men i år håller vi oss på hemmaplan sen får man väl börja åka söderut nästa år =)

Precis! Våran första ska i allafall vara 9:e Maj som är ett bestämt datum, men vi skulle ev. ha en träningstävling i April också, och då är det ju tid för att lägga ut en propp snart...

Jag har bara varit på tävlingar som min klubb anordnar, men iår tänkte jag komma iväg själv på i allafall en tävling någon annanstans utöver allsvenskan.. :) Man måste ju få lite rutin för tävlandet :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
  • Omröstning Omröstning
Dressyr Sitter just nu och tävlingsplanerar sommar och höstsäsongen, och kom just att tänka på detta - hur långt är det rimligt att åka för en...
Svar
8
· Visningar
1 899
Senast: Pancakes
·
Tjatter Då var det väl dags att - som utlovat -dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Här kommer en genomgång av reglerna, så att både...
36 37 38
Svar
740
· Visningar
40 052
Senast: Ninnurur
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar