nu letar vi träns igen!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 981
T

Tican

vilket tränsmärke är bäst tycker ni?

ska köpa nytt, med ett maxpris på kanske 15-1700 nånting. bred nosgrimma och silverspännen. tipsa mig!

Sv: nu letar vi träns igen!

Passier har fina träns och går säkert och hitta vad du söker.
Ska själv införskaffa antingen ett Passier Aries träns eller ett Hubertus Classic.

1050330g.jpg

Passier Aries. 1425:- inkl. tyglar.

1050331g.jpg
Passier Gemini 1425:- inkl. tyglar

hubc.jpg

Hubertus Classic NU 895:- pga. utgår ur sortimentet ord. pris 1095:- Exkl. tyglar. (395:- för Hubertus vävribbtyglar)

vilka underbart fina! måste man beställa från tyskland för att få tag i ett passier?

Ja de är superfina :love:
De går säkert att hitta här i Sverige med, kolla med någon butik som säljer produkter från Passier. Borde gå att ta hem. Jag har bara kollat på Calevos sida..

Passier, Stubben, Hubertus, Kieffer (framförallt tränset med swarovskikristaller!), Otto Schumacher (både tränsen och pannbanden är ju hur fina som helst....)

Liknande trådar

R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 154
Senast: Niyama
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Nordsvensk Brukshäst
Tillbaka