Jag vet inte hur många gånger folk på bukefalos idiotförklara mig för jag påtalat att vi inte vet. Använt argument som att andra vaccin har inte långsiktiga framtida biverkningar så då har detta det inte eller kommit med idiotiska jämförelser som I diskussionen här med att det skulle var jämförbart med risken att få cancer av att använd bilbälte. Jag har även innan Corona blivit kategoriserad som antivaxxer för att jag inte "tillber vaccinguden" och inte är odelat positiv till vaccin utan utvärderar och väljer de vaccin jag ser som viktiga för mig, och faller in i mantrat att det inte kan finnas långsiktiga nackdelar med vaccinering.Men VEM har sagt att vi vet säkert att inga biverkningar kommer komma i framtiden?
Det är ett tydliget tabu att påtala att vaccin kan vara farligt.
Nej ingen skriver att det inte kan finnas biverkningar i framtiden rakt ut, de bara talar om att jag är en idiot som en berör det i olika ordalag.
När det gäller Coronavaccinet är det dessutom inte så att forskarvärlden är enig om ofarligheten på lång sikt.
Och sen har vi alla som argumenterar hårt emot mitt påstående att ingen vet hur det ser ut i framtiden. Varför denna uppsjö med motargument mot att ens antyda att det eventuellt kan komma något oförutsätt. Varför inte bara hålla med om man anser jag har rätt istället för att såga åsikten?
Senast ändrad: