T.Alsterfeldt
Trådstartare
Inte för att jag var så imponerad innan direkt..
ser ut som små hamstrar som glömt spotta ut maten
små....
lutar åt fel håll,illa för ngn med balansproblem
Kan de gå fortare än att hasa sig runt?
Och när de far runt-kan de göra det i balans tack så man slipper bli så nervös?!
men hur det nu kom sig så...
Min gammelhingst behövde sällskap nu när min unghäst bivit misshandlad av fodervärden o står på rehabilitering i skåne..
så jag fick låna hem en liten hamster
hade bara sett den på avstånd innan-men den var ju söt..
Kan nu säg att maken till fin liten häst -finns -inte!
Han ser ut som en PRE,har enormt bar mentalitet,rolig att rida,vacker somen dag o kul att umgås med
Jag,som gammal dressyrryttare,har ju sedan lång tid tillbaka tröttnat på Ridsportförbundet och deras sättatt behandla oss ryttare med funktionshinder..
Dessutom går jag bara på westerntävlingar,för det är roligast
Har mest kompisar inom western,för de är också roligast(och behändigt avslappnade..)
(Och -har ni sett-så många -trevliga-karlar det finns som gillar hästar inom western?!)
inte trodde jag dock att jag skulel bli med Hamster.
Inte heller har jag något som passar o storlek,jag har mer normala storlekar på häst som 170 resp 177 cm
Vem han är?
Kolla höökskatalogen,ni vet nog vem matten är
och tävlingarna i vår när jag gör bort den stackaren
Ett -unikt-tillfälle att få rida en så välskolad läromästare,jag är verkligen glad o tacksam!
ser ut som små hamstrar som glömt spotta ut maten
små....
lutar åt fel håll,illa för ngn med balansproblem
Kan de gå fortare än att hasa sig runt?
Och när de far runt-kan de göra det i balans tack så man slipper bli så nervös?!
men hur det nu kom sig så...
Min gammelhingst behövde sällskap nu när min unghäst bivit misshandlad av fodervärden o står på rehabilitering i skåne..
så jag fick låna hem en liten hamster
hade bara sett den på avstånd innan-men den var ju söt..
Kan nu säg att maken till fin liten häst -finns -inte!
Han ser ut som en PRE,har enormt bar mentalitet,rolig att rida,vacker somen dag o kul att umgås med
Jag,som gammal dressyrryttare,har ju sedan lång tid tillbaka tröttnat på Ridsportförbundet och deras sättatt behandla oss ryttare med funktionshinder..
Dessutom går jag bara på westerntävlingar,för det är roligast
Har mest kompisar inom western,för de är också roligast(och behändigt avslappnade..)
(Och -har ni sett-så många -trevliga-karlar det finns som gillar hästar inom western?!)
inte trodde jag dock att jag skulel bli med Hamster.
Inte heller har jag något som passar o storlek,jag har mer normala storlekar på häst som 170 resp 177 cm
Vem han är?
Kolla höökskatalogen,ni vet nog vem matten är
och tävlingarna i vår när jag gör bort den stackaren
Ett -unikt-tillfälle att få rida en så välskolad läromästare,jag är verkligen glad o tacksam!