Nu har Lillasyster kommit!

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kajo

Ja, nu är jag inte längre gravid! :D I lördags morse, kl. 03.55 kom Lillasyster (som ännu inte har nåt spikat namn). Allt gick bra, men fort!! När jag fick Ella tog det 20 timmar, så det kändes lite som om man inte hann med riktigt denna gång då det tog 2 (två) timmar! :eek: Jag fick klara mig utan ryggbedövning, vilket jag trodde innan att jag aldrig skulle fixa. Men det gick ju det med ;) När vattnet gick höll de på att förbereda för ryggbedövningen (sätta nål och så), men då kom krystvärkarna och på tio minuter var hon ute.
Vi mår prima och har ännu inte stött på några problem, vare sig med den nya lilla bebisen eller med storasyster som än så länge är helt faschinerad av bebisen.
Här är lite siffror:
Vikt: 4120g
Längd: 50 cm

// K
 
Sv: Nu har Lillasyster kommit!

stort grattis! och trevligt att höra om en födsel som gått så snabbt och bra! :)
 
Sv: Nu har Lillasyster kommit!

skickar grattis hälsningar från pajala
 
Sv: Nu har Lillasyster kommit!

Grattis! Kul att barnen får fler kusiner :) .
 
Sv: Nu har Lillasyster kommit!

Grattis
Det verkar som lilltjejen hade bråttom
att få träffa sin alldeles egna mamma :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 260
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 339
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 726
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 215
Senast: regina11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp