Nu har Lillasyster kommit!

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kajo

Ja, nu är jag inte längre gravid! :D I lördags morse, kl. 03.55 kom Lillasyster (som ännu inte har nåt spikat namn). Allt gick bra, men fort!! När jag fick Ella tog det 20 timmar, så det kändes lite som om man inte hann med riktigt denna gång då det tog 2 (två) timmar! :eek: Jag fick klara mig utan ryggbedövning, vilket jag trodde innan att jag aldrig skulle fixa. Men det gick ju det med ;) När vattnet gick höll de på att förbereda för ryggbedövningen (sätta nål och så), men då kom krystvärkarna och på tio minuter var hon ute.
Vi mår prima och har ännu inte stött på några problem, vare sig med den nya lilla bebisen eller med storasyster som än så länge är helt faschinerad av bebisen.
Här är lite siffror:
Vikt: 4120g
Längd: 50 cm

// K

Sv: Nu har Lillasyster kommit!

stort grattis! och trevligt att höra om en födsel som gått så snabbt och bra! :)

skickar grattis hälsningar från pajala

Grattis! Kul att barnen får fler kusiner :) .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 916
Senast: ako
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
27 824
Senast: mandalaki
·
M
Gravid - 1år Äntligen har lillasyster fötts :) Efter alla förvärkar trodde jag att hon skulle komma tidigare och efter hinnsvepningen i måndags fick...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama