Nu har jag hittat hit!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Eldkvasten
  • Startdatum Startdatum
Sv: Nu har jag hittat hit!

Tackar tackar! Ängtligen efter alla dessa år...så kommer monten på riktigt! Jag som älskar den varmblodiga travaren men inte giller körning! Nu kan man ju börja satsa ordengtligt! AS KUL! Håller på att ta licencer nu! Nu börjaar framtiden! HA HA!

Eldkvasten skrev:
Tackar tackar! Ängtligen efter alla dessa år...så kommer monten på riktigt! Jag som älskar den varmblodiga travaren men inte giller körning! Nu kan man ju börja satsa ordengtligt! AS KUL! Håller på att ta licencer nu! Nu börjaar framtiden! HA HA!

Vad kul.. Välkommen! :)

Välkommen hit.... Men passa dig.... man kommer liksom aldrig härifrån:D
Hoppas det går bra med licensen

Här är en till som precis har hittat hit:)

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka