Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tränat igång i skritt, byggt upp rygg och bak och hela tiden ridit i lång och låg form. Sen har han dunderpsyke och är så lat så han vill helst inte gå fortare 'än långsam trav...
Det blir knappast karriär för honom i sommar, men man ska aldrig säga aldrig. i första hand satsar jag på mina två ponnytravare som ska ut i sommar.
Ja det är helt enormt! Han joggar så sakta att shettisen kan gå i arbetstrav bredvid då jag har henne som handhäst. Och han går så fint i form. Jag är bara så lycklig!
Får vi bara till en lika snygg galopp nu (vilket bara är en tidsfråga) så vete fan om vi inte måste ut och tävla pleasure sen...
Jag har ungefär motsatt problem, hon är så arbetsvillig så hon vill göra allt på en gång. Hon är energisk oavsett vad hon gör tom i hagen. Ponnyn kollar ibland på henne som om hon inte vore klok när hon travar och galopperar alldeles frivilligt i hagen.
Nu skrittar jag i princip bara. Har börjat våga mig på en långsida trav här och där. Men det funkar inte bra, det är en lång väg att vandra känner jag på mig.
Nå, nu har jag iaf hittat en bra tränare att rida för.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.