Nu finns hon inte mera

Sv: Nu finns hon inte mera

I måndags fick min älskade Minina somna in :cry:. Tack för den här tiden, tack för allt du lärt mig och tack för att du älskade mig mer än någon annan.

cimg1449.jpg

cimg1481.jpg

Gammelschäfer tar hand om madam Minina i Himlen och introducerar henne för Världslabradoren och alla roliga hundpolare. De kan leva rövare tillsammans, och jaga kaniner så länge de orkar.

Sv: Nu finns hon inte mera

Jag beklagar din förlust cillamuffins. :cry:

Att ta adjö av sin älskade hund är så förtvivlat smärtsamt. Man tror aldrig man skall bli glad igen...

Tag hand om dig och sörj din vän.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 194
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 738
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka