Nu finns han inte mer

Arrows

Trådstartare
missen.jpg

Min vän finns inte mer...
Han har alltid ju funnits där..., imorgon får jag vakna upp till en värld som han inte längre tillhör.

13 år blev han.. jag pekade ut honom själv när jag var fyra och sedan dess har han funnits i mitt liv.

RIP

kan inte sluta gråta :cry::cry:

Sv: Nu finns han inte mer

Åh, vilken fin kisse han var. :love:

Det är det hemska när man förlorar någon man älskar, att smärtan känns lika stark som glädjen och kärleken man kände.

Jag förstår att du är ledsen och gråter, han var ju er gosemisse.

Tusen varma tröstkramar, Maya

Åh vilken underbar kille. Blir aldeles tårögd själv då jag många gånger tänker tanken hur det blir när min pälskling går ur tiden och hur jag skall kunna klara det. Han är 10,har haft honom sen han var 1 år och det är otänkbart att han inte skulle finnas men det är ett faktum att den dagen kommer komma.

Förstår din oerhörda sorg. Kramar :cry:

Så vacker han var. :love:

De tar så liten plats på jorden men lämnar så ofattbart stora tomrum efter sig när de lämnar den. Jag känner med dig i din sorg. :cry:

Kramar!

KL

tack för dom fina orden :cry: det är väldigt tomt här hemma :(

Usch, så fruktansvärt. Det är hemskt att mista en katt, en vän och en kär familjemedlem.
Jag vet hur det känns...:cry:

Massor av tröstekramar.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
2 121
  • Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka