Nu e ja glad+ liten revolt

T

tinystina

Tack för alla tips om travträning, djuret fick för sig att det går ju bra att trava med matte på ryggen en dag så nu travar hon. Hon skulle väl bara visa att hon är en tjurskallig dansk.. :rofl:

Alltså alla dessa islandshästuppvisningar på "vanliga" tävlingar, är det inte lite knasigt? Visst, kul att våra hästar får synas, men tycker ni inte att nästa gång det är islandstävling så ringer vi till närmsta stor-brun klubb och ber dem komma och visa upp vad deras "hästtyp" kan.. :devil: Tror ni dom hade fått lyfta upp hakan från golvet? :bump: Nej, revolt mot raggsocks-diskrimineringen!! :devil:

Sv: Nu e ja glad+ liten revolt

Du ska väl inte missunna de att få se något vackert på sina tävlingar :love: :D :angel:

Klart jag inte vill det. Våra är ju bäst... :love: Men ändå. Har min i ett stor-brun stall och det känns som om vissa inte tar oss på allvar. En som har en arab, som inte kan något vettigt p.g.a. att dom aldrig gjort honom till något, sa att "ja vill man ha en tävlingshäst köper man ju inte en arab eller en islänning." :eek: Tänkte bara att säg du det till någon som lagt över 100000 på en tävlingsislänning. :cool: Men udda folk finns det över allt... ;)

tinystina skrev:
Klart jag inte vill det. Våra är ju bäst... :love: Men ändå. Har min i ett stor-brun stall och det känns som om vissa inte tar oss på allvar. En som har en arab, som inte kan något vettigt p.g.a. att dom aldrig gjort honom till något, sa att "ja vill man ha en tävlingshäst köper man ju inte en arab eller en islänning." :eek: Tänkte bara att säg du det till någon som lagt över 100000 på en tävlingsislänning. :cool: Men udda folk finns det över allt... ;)
Nej vi kan ju bara ÅKA runt i skogen!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka