Den var jättefin!!! :D Önskar bara att man hade haft ett eget hus och gott om pengar... Himla fina grejer! :D

Mvh Cissi
 
Snyggt upplagd sida.
Lite tunn än, men det kommer väl mer? :smirk:

Men varför tog du inte adressen kulturbärarna.se eller .com?
Det går ju att använda "prickar" numera.
Kulturbärarna.se är ledigt (har kollat)
 
jo den ska väl fyllas på, framförallt med bilder är det tänkt

vet inte riktigt vad mer man kan gå in på

vi valde utan ä eftersom vi har en del kontakter utomlands och då är det enklare utan :)
 
tack, jo han är duktig min sambo :love:

vi håller faktiskt på och tar fram lite enklare grejer också för att kunna nå en sån bred kundkrets som möjligt så allting kostar inte massor längre. Ska fota lite sånt och lägga in men just nu strejkar ju skannern... :(
 
Vi har duktiga, kreativa sambos bägge två :D

Era produkter är verkligen jättefina - men för vår del finns det inte utrymme ekonomiskt för att köpa nånting (möjligtvis till företaget då) på ett tag. Men era grejer är precis sånt som jag skulle vilja ha... :D

Synd att ni inte finns i närheten - då hade jag gärna fotat så hade du fått bilder på CD. :D Vad det gäller scanner så köpte vi en väldigt prisvärd sådan för några månader sedan. Kan kolla upp vad den heter om du vill?

Har du sett vår hemsida förresten? Är en hel del kvar att fixa, har haft mycket att göra...

Mvh Cissi
 
Vet hur det kan vara, själv skulle jag gärna ta hjälp av dig med lite musikfix tror jag. Håller ju på med voltige och då gör man ju också kür om än på lite annorlunda sätt.

Er sida ser jättebra ut, om möjligt kan jag tänka mig att den är lite seg att ladda om man sitter på modem.

Kolla gärna vilken scanner det var. Har letat efter en ny men är liksom lite osäker på vad man ska kolla upp med dem. Finns ju blandáde pridklasser om man så säger.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 927
Senast: hastflicka
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 223
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 458
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp