Nu börjar SM i dans på SVT Play

Sv: Nu börjar SM i dans på SVT Play

Yes!
Kanske ska berätta att det är bugg, lindy hop, rock´n roll, dubbelbugg och boogie woogie det rör dig om.

Häftigt!
Hur är (var) stämningen på plats?

Det var ett djävla drag! Killen som skulle hjälpa till med att spota lagen/paren gav upp för han hördes inte i produktionsbussen. Som tur var satt det en expert jämte bildproducenten!!

Såg finalerna live - vilket ös!!!
Helt suveräna dansare och "sportfrieriet" i dubbelbuggen fick stående ovationer av publiken! :D

/Keb

Jag förstår att det var en härlig känsla att se live! Det var roligt att se på TV också....:)
Roligt att Umeå och Luleå kom 5 och 6 i alla fall. Jag vet inte hur högt de trodde att de skulle kunna komma, så jag hoppas att de är belåtna.

För er som missade det hela så finns det att se på SVT Play ett bra tag framöver. Kanske man skulle kunna koppa upp det till TVskärmen och kolla med större bild än på dataskärmen...

Det kommer en helgkurs i boogie woogie hos oss i februari, jag ska försöka få med sambon....fast jag anar att han nog nöjer sig med bugg och fox. Han är inte riktigt lika galen som jag.
Men jag får väl fråga någon annan då.....det skulle vara kul att prova på i alla fall.

Förresten, är det någon som vet när/var SM i dessa danser för par är?

Såg idag, av en slump! Och det var kul för Rasmus som jag inte minns efternamnet på men som dansar med sin syster jobbade på Parken Zoo i somras (vilket jag också gjorde) och de var med på vår avslutningsfest och visade upp sig! Hur jävla coola som helst tyckte jag då och nu också!

Dubbelbuggarna de visade var väldigt fascinerande, för jag tyckte att killen såg ut som Jack Black vilket inte alls stämde med vad de gjorde! :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
464
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
544
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama