Nu börjar pollenallergin.

G

granit

Då jag har en häst som får pollenallergi på våren så är jag nyfiken hur ni andra behandlar era hästar.

Sv: Nu börjar pollenallergin.

Min häst får specialtillverkat "vaccin". Dyrt, men funkar superbra på min häst. Dessutom är det inte belagt med karens, så jag kan tävla utan problem!:banana:

Sv: Nu börjar pollenallergin.

Min häst får specialtillverkat "vaccin". Dyrt, men funkar superbra på min häst. Dessutom är det inte belagt med karens, så jag kan tävla utan problem!:banana:
Kan du inte pm mig om vad det är för vaccin. Jag har samma problem här. Tävlingstiden börjar ju nu.

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
676
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Sirap
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd