Jag kan inte bestämma mig om jag ska tävla eller snarare satsa på dressyren eller hoppningen. Grejen är den att jag har två jättefina hopphästar varav den ena har gått 1.40 hoppning och den andra går 1.30 hoppning. Två jättefina hästar som andra säker bara skulle drömma om att få ha att tävla. Jag har nu blivit lite feg med åren eftersom jag inte har tävlat regelbundet heller på det närmaste 2 åren. Tidigare har jag tävlat 1.30 hoppning och har tidigare inte tyckt att hinderna va särskillt höga. Nu kan jag tycka att 1.20 är högt. Min ena häst går även mycket bra i dressyren där jag har tävlat honom en del med bra resultat. Det är bara det att jag egentligen inte är någon dressyrryttare utan i grund och botten vill jag tävla hoppning. Till mitt stora problem nu: Jag har en förmåga att ställa stora krav på mig själv vilket gör att jag blir nervös och rädd att jag ska misslyckas. Hur tar man sig ur ett sådant dilemma? Är det någon som har varit med om något liknande? Jag blir snart tokig på mig själv!
Hälsningar från " en velpotta"
Hälsningar från " en velpotta"
Senast ändrad: