Nu är vi SM-kvalade!!

Sv: Nu är vi SM-kvalade!!

Hm... Stockholm - det är ju en bra plats ;)

Skulle vara väldigt roligt att kolla på faktiskt, få se massa fantastiskt duktiga hundar och förare :D

haha jag har aldrig sett ett SM ens så jag tycker det ska bli skitkul att bara vara med om allt! Se alla superduktiga hundar och förare och träffa massa folk man känner :)

Grattis!! :bow::bow:
Och lycka till! Vad du än säger så tycker jag att ni ska försöka slå "dom gamla rävarna" ;)

GRATTIS. Här räcker det inte individuellt i år men jag hoppas att vi fixar kval med laget som än så länge är halvvägs :laugh:

Jättegrattis Malin. Sthlm lät som ett bra ställe, vi kan nog samla ihop en fanclub åt dig :D

Du får sällskap :laugh:

Igår plockade mitt lag de sista två pinnarna så det blir SM för oss också :banana::banana:

Oj, jag har visst missat lite här.

GRATTIS vix och Kakis!! Gud vad roligt! :bump::banana:

Tack ni andra, min ulltott är från Eastdale :).

Grattis!!

Agilitylaget från min klubb gick också vidare fick jag förklarat för mig häromdagen :D

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 704
Senast: Nominous
·
D
Hundhälsa Börjar med lite bakgrundsinfo: I April förra året skaffade jag min första hund, en blandras Hälleforshund/Gråhund/Jämthund, eftersom...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Danieln
·
M
Övr. Hund Sådärja, nu var man tillbaka efter en helgs SM-tävlande (Räddningshunds-SM), och jag kan inte annat än vara nöjd med min lilla torped...
2
Svar
26
· Visningar
2 462
Senast: mango
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar