Nu är proppen ute...

M

Miss_Trouble

Nu har proppen kommit ut till HJWR´s D-tävling 10 April... Den ligger på hjoko.nu så spring in och kika!!!!
Hoppas att det blir många som vill vara med!!!

Det är bara att sätta igång nu... det är ju ett tag kvar tills den 10 April!!!!! :D

Hej hej, när vi ändå pratar tävling så undrar jag om Ni även ska hållen en B-tävling i maj. Har sett det i vissa kalendrar och i vissa inte. Kanske någon rent av vet hur en aktuell tävlingskalender ser ut inför kommande säsong?

Hade jag haft en häst så...
Flyttar troligen ner till Vara trakten snart så jag får inte allt för långt till Hjo.

MVH/ Stefan

Jo jag har ju hela mars oxå, vad dum jag är... Får göra ett försök, i så fall blir det våran absolut första start inom western... undrar hur det ska gå...? :crazy:

Om du går in på www.mariekarlsson.com så har du istort sett det flesta tävlingar sen kan du ju titta på wras under evenemang.... tyvärr är det ju inte så ofta som det annonseras ut D- tävlingar utan man får surfa runt på dom olika klubbarnas hemsidor!!!

ÅÅÅÅÅÅH vad kul!!!!! Jag vill vara med, jag vill vara med, jag vill vara med. Nu blir det hårdträning! Vilka kul klasser! Det är väl inte så vanligt med såna klasser på D-tävlingar?
Måste träna på att få pållen att acceptera att räjsa runt tunnor.
Man kanske kan muta någon annan att tävla... hmmm. Tävlingsnerverna satte igång så fort jag läste proppen. :D

Det är ju en D tävling så det e klart att du skall tävla själv.... det är ju på dom man ska träna!!!! Hoppas att du kommer... :D

Jag vill också börja med Barrelrace men jag har ju ingen häst :cry:

MVH/ Stefan

Ja, nog ska jag tävla själv! Men om ni ser en likblek, darrande människa som yrar omkring och ser allmänt nervös ut - hjälp mej tillrätta då - släng opp mej på hästen o putta in mej i paddocken :D

Har fortfarande inte grönt kort.. :confused: Kommer man kunna ta det hos er? Såg att Maggan är domare, hon har väl hand om det va?
Annars blir det nog lite utankosserklasser! Måste träna mer med lassot! :cool:

Det kommer att vara en grönt kort kurs dagen innan här hos oss!!!!! Mer information om det kommer snart komma ut på hjoko.nu & på abrahamstorp.nu :rofl:

Jo då det skall vi kunna ordna ställer alltid upp med alla tjänster man kan vet du...... :D

Hej hej... är det några här från Buke som tänker komma???? Kan vara lite roligt om man får lite ansikten från folk!!!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
670
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
445
Senast: Twihard
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 550
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar