Nu är molle kastrerad.

aneka

Trådstartare
Men han är inte lugn och han vill absolut inte vara instängd i badrummet som är det mörkaste eller inte så ljusa rummet.
Men han får inte gå ut för han är grön i örat och det kan färga av sig på soffan och det vill vi inte. Jag gav han lite vatten nu när han kom hem va det dumt?? Han har försökt att spytt några gånger, han lyckades nog en gång men då va det bara genomskinligt typ vatten skum så jag kanske ska ta bort vattnet igen?

Är dom bara gröna i örat om dom har fått ett nummer i örat/en tatuering? Är rädd för att jag har fått det när jag ville ha ett chip under huden. Jaja det får väll vara så då. suck.

Vetrinären pratade ju så jäkla lågt så hörde knappt va han sa, kom precis från höjdljudda jobbet så man är halvdöv när man slutar.
Men hur får jag bort detta gröna och när får jag ta bort det?
Det jag hängde med på va att han kunde få mat om 2-3h iaf.

Katten åkte in någon gång efter 8 i morse och jag hämtade honom för en timme sen kanske.

Snabba svar tack!! :bow:

Sv: Nu är molle kastrerad.

Sen får jag ge honom mat och han säger att han vill ha mat?

Det gröna är efter en örontatuering, jag personligen har märkt två av katterna men inte den tredje, det syns ju inte efter nått/några år vad det står.. så det var liksom inte värt det.

Min ena katt var helt borta när han bidde kastrerad, förmodligen för att han opererats senare på dagen och f.f. hade narkos i sig.
Han behövde ett mörkt litet rum, äta ville han övht inte på ganska länge (minns inte riktigt hur länge..) men han hade det framme iaf.
Den andra katten var så stressad när han kom hem att han sprängde sig ur buren redan i bilen :crazy:
Glöm mörkt lungt rum och allt, pigg som en mört och stressad över miljön jag lämnat honom i rände han runt som en tossing.

Mao, så är det väldigt individuellt från katt till katt och varje olika tillfällen.
Du kan ta en tuss och torka bort det överflödiga grönfärgen, plåsterlappen de brukar ha på rev mina bort på två röda sekunder, och kommer det färg någonstans (kan jag garantera...) får man vara snabb som 17 efter och torka bort det :)

Det va igentligen chip som jag ville ha till molle, men får väll ta det när öronmärkningen inte syns längre, suck.

Har inte fått färg än någonstans iaf, tur är väll det! Ska nog prova att tvätta bort färgen nu när sambon kan hjälpa till.

Tack för svaret!

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 225
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 222
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar