M
mirjada
Det är jag som har skrivit tråden om dolda handikapp och tränare till mig ver hittar jag det?...
Nu är jag dålig i ryggen...
Riktigt dålig....
Detta pga att jag envisades med att rida lektion igår.
Så här är det...
Jag trodde att jag hittat en instruktör som förstog och kunde ta hänsyn till hur jag måste rida. På den första lektionen verkade det så.... Och allt kändes jätte bra!
Men nu på andra lektionen gick allt åt helvete.
Jag blev tvungen att ta i för mycket pga grejer som utvecklades under lektionen och instruktören hoppade upp på min häst. Och jag sa åt instruktöern att jag inte kan rida så men han lyssnade inte på mig.
Allt blev fel.
Hästen blev jätte spännd och jag såg på henne efter lektionen att hon var besviken på mig.
Vad ska jag ta mig till?
Jag vill ju utbilda henne men jag vet inte var jag ska vända mig eller hur jag ska göra?
Var ska jag hitta en instruktör som på förstår mig och mina begränsningar?
En som lyssnar på vad jag kan göra och inte kan göra?
Varför ska det vara så svårt?
Just nu så är jag inne på att sluta helt med hästar... För jag känner att jag orkar inte med alla dessa besvikelser hela tiden...
Snälla, kan nån hjälpa mig!
Nu är jag dålig i ryggen...
Riktigt dålig....
Detta pga att jag envisades med att rida lektion igår.
Så här är det...
Jag trodde att jag hittat en instruktör som förstog och kunde ta hänsyn till hur jag måste rida. På den första lektionen verkade det så.... Och allt kändes jätte bra!
Men nu på andra lektionen gick allt åt helvete.
Jag blev tvungen att ta i för mycket pga grejer som utvecklades under lektionen och instruktören hoppade upp på min häst. Och jag sa åt instruktöern att jag inte kan rida så men han lyssnade inte på mig.
Allt blev fel.
Hästen blev jätte spännd och jag såg på henne efter lektionen att hon var besviken på mig.
Vad ska jag ta mig till?
Jag vill ju utbilda henne men jag vet inte var jag ska vända mig eller hur jag ska göra?
Var ska jag hitta en instruktör som på förstår mig och mina begränsningar?
En som lyssnar på vad jag kan göra och inte kan göra?
Varför ska det vara så svårt?
Just nu så är jag inne på att sluta helt med hästar... För jag känner att jag orkar inte med alla dessa besvikelser hela tiden...
Snälla, kan nån hjälpa mig!