Nu är han här!!

M

Matiz

Nu har jag hämtat hem honom. Min lille Demon. 8 veckor gammal :D
alb_showpic_id309190.html

Sötnos :love:

Länken

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu är han här!!

oj vilken goding :love: han e ju större än chihuawan (vet att det är felstavat, men ja kan inte stava till det :o ) redan :P

lycka till med valpen :love:

Tack! :D

Japp han är större än min lille chihuahua Spike :D (4 år)

han e ju större än chihuawan (vet att det är felstavat, men ja kan inte stava till det

Ett tips är att tänka Chi hua hua. Då blir det rätt stavning. Tyvärr har jag tom börja säga chi hua hua när jag pratar om de små... :o

Vilken sötnos!

Du har väl talat om för vavvan att den där lilla saken kommer bli mkt mkt större än honom. Så det finns bara två alternativ. Spöa skiten ur honom nu så att valpen aldrig någonsin kommer våga sätta sig upp eller så är man snäll och hoppas att den lilla valpen kommer vara snäll tillbaka när han är 30 kg plus. :D :angel:

hehe... ja satt o tänkte nästan 5 min innan ja ens kunde skriva något överhuvud taget :o
men nu ska ja tänka Chi hua hua :P tack för tipset :bump:

Hehe han väljer det första för den andra vi har är ju oxå stor och är oxå nertryckt av lilla jag :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
814
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
Svar
18
· Visningar
561
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 764
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 710
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar