Nu är han här!

YorkWann

Trådstartare
:banana: Min lilla Calle. Han har inspekterat sitt revir gått på lådan och ätit, nu ligger han utsträkt på kuddarna i soffan och bara är cool :D :cool: tror han känner sig ganska "hemma" :)

Sv: Nu är han här!

Ja. Jag trodde han skulle pissa i sängen eller nått på direkten med min vanliga tur. :crazy: Det är ingen kattunge, utan tagit honom från ett katthem, så han är ca 4-5 år, men lika gosig för det, har inte fått vara ifred en sekund. :love:

Sv: Nu är han här!

Min katt var också fem år när jag tog hand om henne. Hon har varit totalt rumsren, inte minsta olycka. Det är inte så illa att ta hand om en vuxen katt som många tror, den är ju redan potttränad. :banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
716
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
786
Senast: Bison
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han... 2
Svar
20
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka