Nu är han död...

P

ponnyryttaren

Nu är min älskade Tusse död.. hans hjärta orkade inte mer, blodförgiftningen han hade dödade honom.. Nu är han i himlen.. Det känns så fruktansvärt tomt:cry: :( :cry: Allt känns helt overkligt..

Nyakameran001.jpg

Nyakameran075.jpg

Nyakameran015.jpg

Sv: Nu är han död...

Ja usch! stackars dej! *tröstkramar* katter är det bästa som finns! speciellt dom som heter Tusse, det gör min med!

Nej nej nej! :( Så tråkigt!!! Men han har det bra nu i alla fall. Leker säkert tillsammans med min älskade Tiger. *tröstkramar*

stackare! jag förstår att det känns tungt! vet inte riktigt vad jag ska säga, skickar massor med tröst och styrkekramar!

Vad läskigt. Min 'kompis' har en hund som kasnke skulle tas bort idag som heter tusse :eek:

Lider verkligen med dig, det är hemskt att förlora en katt :cry:
*skickar massa tröstkramar*

Usch vad hemskt!
Jag vet hur det känns och man kan inte beskriva i ord den frustration och sorg man känner!
Massor med tröstkramar!

Vilken fin katt Tusse var! Skickar tröstkramar i massor till dig, det är så fruktansvärt hemskt att ta bort en vän...:cry:

Din stackare! Kan inte tänka mig hur tomt det skulle vara utan Tyson. Han var en väldigt fin katt din Tusse.

Massa kramar

Men näe, fina lilla kissen :cry:
Kan bara säga att jag delat känslorna du känner nu alldeles för många gånger :(
*kramar*

vilken fin kisse! :love:

*Massor med tröstkramar*

/Ämelie- vars kisse också väntar vid regnbågsbron :cry:

Vad tråkigt! Massa tröstkramar till dig, han var himla fin.
Och som sagt, han väntar vid regnbågsbron...

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 896
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar