Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I fredags fick lilla Mulle somna in, usch så tomt det är här hemma nu.
Nu saknar jag verkligen hans gnällande, ylande och stressande
Men men.. det var det bästa för hans skull.
Sista bilden på honom.. precis innan han fick somna
Ptja.. jag vet faktiskt inte.. insåg att han verkligen inte mådde bra och att han skulle må ännu sämre nu när jag verkligen inte kunde engagera mej till 110 % på han och hans problem... plus att han var överdrivet svartsjuk på bebisen nu i slutet
Usch, det är svårt. Speciellt när man har en liten bebis att tänka på också. Du tog rätt beslut iaf, ingen kan klandra dig för att inte ha gett honom 1000 chanser.
Antar att du skrivit på barn forumet, kikar inte in där så ofta.
Allt gått bra?
Förresten, här går alt kanon med bc-valpen. Hon är en högbent lovande varelse! Blir en kanonhund att jobba med. Tänder på alla cylindrar på fårskallarna men kan "ge upp" dom när jag ropar in henne.
Har även lite smått börjat få in henne på arbetsrutinerna som servicehund och hon älskar att få jobba!
Jo, det är verkligen trist att det skulle sluta såhär, speciellt efter allt jobb och slit som man lagt ner på honom.
Känner mej rätt hemsk som avlivar en frisk (fysiskt iaf) hund som endast va 3 år gammal
Tråkigt för Dig! Men med allt jag läst om Mulle och hur Du kämpat så tycker jag att Du gjorde rätt. Starkt av Dig att tänka på Mulles bästa och inte vara egoistisk.
Ta nu väl vara på Din lilla tjej och så kan Ni väl se Er om efter en ny liten hårig vän om det känns aktuellt.
Hästnyheter Jag har också cyklat mycket och håller inte med. En häst förstör inte en hårdgjord grusväg, speciellt inte om den är såpass hård och fri...
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.